7/15/2015

❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁

Melkein kaikki nää kuvat on mun instagramista, koska en oo pahemmin järkkärillä kuvaillu. 
Vähän on kyllä sellanen tunne, että kesäloma on menny "hukkaan". Täällä on ollu viileetä ja 
satanu tosi paljon, kaiken kaikkiaan tänä kesänä on ollu ehkä neljä kunnon hellepäivää. Mulla
 oli niin paljon kesäsuunnitelmia, mutta en oo oikein päässy toteuttaan niitä ton sään takia. 
Ahdistaa vähän ajatus siitä, että koulu alkaa taas pian enkä oo ehtiny tehdä mitään kunnollista,
 mutta kyllä mä oon jonkin verran tehny kaikkkee kivaa. 


Kesän alussa olin kesätöissä, vietin kivat päättärit ja juhannuksen, oon syöny hyvää ruokaa,
 telttaillut, ollu veneilemässä, ottanu aurinkoo niin paljon kun on vaan 
pystyny ottaan, nettishoppaillut ja kattonut sarjoja, ollu kavereiden kanssa jne. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti